Ügyfélszolgálat: +361 270 9134, +3670 701 8415, +36 70 944 1333
Email cím: info@attase.hu
Bemutatóterem: 1087 Budapest, Hős u. 1/a
Kedvencek

Központi e-mail cím

info@attase.hu


Konyhatechnológia

+36 1 270 9134, +36 70 701 8415, +36 70 944 1333 I Cím: 1087 Budapest Hős utca 1/a


Szerviz

+36 70 325 0728 / szerviz@attase.hu I Cím: 1087 Budapest Hős utca 1/a



A kosár üres!

Szállítás és fizetés

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

 

Országosan kedvező áron vagy ingyenes személyes átvétel.

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat vagy a Schenker szállítja

Partnereink a kiszállításban

  • Kisebb csomagok esetén GLS
  • Egyéb esetekben saját autóval végezzük a kiszállítást

A szállítás költségét és várható idejét webáruházunk általában magától kiszámolja, egyedi-komplikáltabb esetekben munkatársunk telefonon vagy emailen nyújt információt a szállítás díjáról és annak idejéről. 

Fizetési lehetőségek:

  • Utánvétes fizetés: a megvásárolt termék árát és az esetleges szállítási költséget a futárnak kell fizetni átvételkor, készpénzben maximum 300.000 Ft értékhatárig. Ügyeljen arra, hogy a pontos összeget készítse elő. GLS futárszolgálatunk esetében bankkártyával is fizethet. 300.000 Ft-os értékhatárt meghaladó rendelés esetében küldünk a különbözeti összegről egy díjbekérőt aminek a teljesítése után a fennmaradó összeget a futárnál rendezheti.
  • Bankkátyás fizetés: kényelmes, gyors és biztonságos. A tranzakcióról az Unicredit Bank gondoskodik.
  • Átutalás: kiállítunk egy díjbekérőt aminek a kiegyenlítése után előlegszámlát küldünk. A terméket egy nullás végszámlával együtt küldjük a futárral.
  • Fizetés a bemutatóteremben: lehetőség van a terméket megrendelés után személyesen átvenni a bemutatótermünkben. A rendelés összegét készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlítheti. A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 14 naptári napig tároljuk. Amennyiben nem kerül átvételre a megrendelés törlésre kerül.
     

Figyelemfelhívás a csomag épségének ellenőrzésére
Kérjük átvételekor a futár előtt bontsa ki a csomagot! Amennyiben a termék sérült, vegyenek fel jegyzőkönyvet. A szállítás közben megsérült termék pótlását csak akkor tudjuk biztosítani, ha az átvételkor jegyzőkönyv készült.