Most az Ozti OYOG 6060P bestseller gázszámolyunk 5 százalék kedvezménnyel megvásárolható. Használja a "gazzsamoly" kuponkódot online rendelés esetén! részletek
Ügyfélszolgálat: +361 270 9134, +3670 701 8415
Email cím: info@attase.hu
Bemutatóterem: 1087 Budapest, Hős u. 1/a
Kedvencek

Központi e-mail cím

info@attase.hu


Konyhatechnológia

+36 1 270 9134, +36 70 701 8415


Szerviz

+36 70 325 0728 / szerviz@attase.hu



A kosár üres!

Garancia és szerviz


Az általunk forgalmazott gépekre és berendezésekre alapesetben 1 év garanciát vállalunk. (eltérő eseteket külön feltüntetjük)
Beüzemelésre köteles gépek esetében a beüzemelés napjától, egyéb gépek esetében pedig a számla kiállításának napjától kezdődik a garancia.
A garancia érvényesítéséhez minden esetben a számlamásolat vagy a jótállási jegy szükséges. (online vásárlás esetén ezeket a megrendelő által megadott email címre küldjük ki)
Garancia időn belüli meghibásodás esetén a kiszállási, javítási díj és a cserealkatrész ára a vásárlót nem terheli.
A szállításra alkalmas berendezéseket a telephelyünkön (Budapest 1087 Hős utca 1/a) javítjuk. Ebben az esetben a szállításról minden esetben a vásárlónak kell önköltségén gondoskodnia.
Fontos: szakszerű beüzemelés-használat és a karbantartás hiánya miatt a garancia elvész. 

BŐVEBB INFORMÁCIÓ A BEJELENTŐ ŰRLAP ALATT TALÁLHATÓ, KÉRJÜK FIGYELMESEN OLVASSA EL!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.


Szerviz:
Szervizbejelentésre csak és kizárólag az űrlap kitöltésével van lehetőség! A bejelentésekre munkaidőben hétfőtől-péntekig 08-17 óra között válaszolunk.

Díjak:
Kiszállási díj 125 Ft/km 
Munkadíj 6.900 Ft/óra/fő

(az áraink az Áfát nem tartalmazzák!)

 

Elektromos készülékek garanciális feltételei:

Vásárló feladata:

  • Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)
    A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra.

  • A fűtőszálakat ne működtesse szárazon (olaj vagy víz szükséges)

  • Hűtőberendezéseket a garancia időn belül és annak letelte után is szakemberrel rendszeresen karban kell tartatni és ezt számlával igazolni kell. A karbantartás hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.

  • A hűtőberendezésekben savanyúságot tárolni tilos, mert ez az elpárologtató meghibásodását okozza. Az ebből eredő hibákra a garancia nem vonatkozik.

  • Lágyvíz használatát igénylő berendezések esetén (pl. mosogatógépek, étjéggépek, kombi pároló berendezések) a vízlágyító rendszeres regenerálása a vásárló feladata. Ennek elmulasztása vagy nem megfelelő elvégzése a garancia elvesztését vonja maga után. Beüzemeléskor a vízlágyító használatáról a beüzemelést végző kollégától kapnak tájékoztatást.

  • Olajsütők kapcsolója a napi 8 órás folyamatos üzemelés mellett meghibásodhat, amire a gyártó nem vállal garanciát. Az olajsütők maximum 2-3 órás folyamatos üzemelésre alkalmasak

  • Nem vonatkozik a garancia a forgó, kopó alkatrészekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, izzókra, fénycsövekre, fűtőbetétekre

  • Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.

  • Hibabejelentés lehetőségei:

    • Telefonon:06703250728

    • Emailen: szerviz@attase.hu

Eladó felelőssége:

  • Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.

  • Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a biztosítékokat, kismegszakítókat, és az áramerősséget, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő értékek esetén a beüzemelés nem végezhető el.

  • A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.

  • A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.

  • A garanciális idő 1 év.

Amennyiben a beüzemelést nem az Attase Gastro Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.

Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 6900,- Ft+Áfa, vidéken 125,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 6900,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.

 

Gázkészülékek garanciális feltételei:

Vásárló feladata:

  • Hálózati csatlakozás biztosítása ( Gáz :25 mbar, elektromos 220V vagy 380V)

  • A garancia csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásokra terjed ki. Nem vonatkozik a garancia a helytelen szállításból, tárolásból és elemi károkból eredő hibákra.

  • A termék szakszerű használata:

    • piezo nem szabad, hogy olaj és egyéb folyadék érje

    • gázszelep kezelő gombjait finoman, erőlködésmentesen kell használni

  • Hibabejelentéskor meg kell adni a vásárlás pontos időpontját, termék megnevezését, termékkódját, gyári számot.

  • Hibabejelentés lehetőségei:

    • Telefonon:06703250728

    • Emailen: szerviz@attase.hu

Eladó felelőssége:

  • Szerviz hibabejelentés elérhetőségeit rendszeresen ellenőrizni, a beérkező megkeresésekre időben reagálni.

  • Beüzemeléskor a szervizes szakembernek ellenőriznie kell a gáznyomást, annak értékét munkalapon rögzítve mindkét fél aláírásával igazolja. Nem megfelelő nyomás esetén a beüzemelés nem végezhető el.

  • A hibabejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül megkezdi a hiba elhárítását. Amennyiben alkatrészre van szükség eladó gondoskodik annak beszerzésérő és beépítéséről.

  • A hiba elhárítását követően a működőképes termék cseréje és a készülék árának visszafizetése nem áll módunkban.

  • A garanciális idő 1 év.

A garancia nem vonatkozik az elemi kárból, nem rendeltetésszerű használatból keletkező hibákra, továbbá gázszelepekre, forgó motorokra, fűtőszálakra, piezo szálakra, fűtőbetétekre, izzókra, fénycsövekre, üvegekre, forgó-kopó alkatrészekre.

Amennyiben a beüzemelést nem az Attase Gastro Kft végzi, hanem külső szakszerviz a munkalap másolatát 2 héten belül juttassák el az eladóhoz. A munkalap hiánya a garancia elvesztését vonja maga után.

Amennyiben a meghibásodott készülék súlya nem haladja meg a 40 kilót, annak szervizben szállítása a vevő feladata. Ha nem tudja a szállítást megoldani ezen készülékek esetén a kiszállási költség BP. területén belül 6900,- Ft+Áfa, vidéken 125,- Ft/km+Áfa. Nem garanciális hiba esetén a javítási költség 6900,- Ft/óra+Áfa és az alkatrész ára is felszámolásra kerül.

A garanciális feltételekre vonatkozóan, amennyiben a vásárló nem minősül fogyasztónak a PTK (2013. évi V. törvény) 6:157§ az irányadó, fogyasztók esetén a (151/2003 (IX.22) kormányrendelet.

A jótállási jegy egy példánya nyomtatott formában kerül kiadásra a számlával együtt, 1 példánya elektronikus úton is továbbításra kerül.